Σεμινάρια με θέμα «Ιστορίες Εκθέσεων από τον 17ο αιώνα μέχρι σήμερα» από τις 4 μέχρι και τις 8 Σεπτεμβρίου 2019 (20/08/2019) |
|
Τα σεμινάρια με θέμα «Ιστορίες Εκθέσεων από τον 17ο αιώνα μέχρι σήμερα» και οι παράλληλες εκδηλώσεις που τα πλαισιώνουν, περιλαμβάνουν παρουσιάσεις που αφορούν τις περιοδικές εκθέσεις τέχνης με ιδιαίτερη έμφαση στις σύγχρονες θεωρητικές και ιστορικές προσεγγίσεις. Προσκεκλημένοι εισηγητές, που ειδικεύονται στο θέμα, θα οργανώσουν ένα ολιγοήμερο σεμινάριο όπου θα παρουσιάσουν και θα συζητήσουν την πρακτική και την έρευνά τους με μια ομάδα συμμετεχόντων που θα επιλέγονται μέσα από ανοιχτό κάλεσμα. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιούνται στο Σταθμό της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών στην Ύδρα. Παράλληλα με κάθε σεμινάριο, μια δημόσια εκδήλωση στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα, θα δίνει τη δυνατότητα σε ένα ευρύτερο κοινό να ενημερωθεί και να συζητήσει για τις εικαστικές εκθέσεις και την ιστορία τους. ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ASAD RAZA ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 1 ASAD RAZA / Σύντομο Βιογραφικό Για την έκθεσή του Untitled (plot for dialogue) το 2017, εγκατέστησε ένα γήπεδο τένις σε μία εκκλησία του 16ου αιώνα στο Μιλάνο. Στην έκθεση Root sequence. Mother tongue στη Whitney Biennial 2017, στο Rockbund Museum στη Σαγκάη, και στο Grimaldi Forum στο Μονακό, παρουσίασε ένα δάσος από 26 δέντρα μαζί με τους ανθρώπους που τα συντηρούσαν και τα προσωπικά τους αντικείμενα. Το Schema for a school είναι μια σειρά από πειραματικά «μαθήματα» τα οποία πραγματοποιούνται μέσα σε εκθέσεις, όπως στη Ljubljana Graphic Art Biennial το 2015, στο Palais de Tokyo το 2016 και στο Prelude to the Shed στη Νέα Υόρκη το 2018. Ο Raza παρουσίασε πρόσφατα την ταινία του Minor History στο Rotterdam International Film Festival (2019). Αυτή την εποχή εκθέτει ένα καινούργιο έργο για το 34th Kaldor Public Art Project στο Σίδνεϊ, με τίτλο Absorption. Ο Raza έχει επίσης ασχοληθεί με τις εκθέσεις ως χώρους κατοικίας, στην Villa Empain στις Βρυξέλλες το 2016-7, όπου επιμελήθηκε τις εκθέσεις Mondialité (με τον Hans Ulrich Obrist), Décor (με την Dorothea von Hantelmann και τον Tino Sehgal), Répétition και Seeing Zen. Μαζί με τον Obrist, έχουν επιμεληθεί μια σειρά εκθέσεων αφιερωμένες στον Édouard Glissant (Mondialité, Trembling Thinking στο Americas Society στη Νέα Υόρκη και Where the Oceans Meet στο MDC Museum of Art and Design στο Μιάμι). Ο Raza συνεργάζεται και «σκηνοθετεί» ομαδικές εκθέσεις όπως οι: A stroll through a fun palace στη Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας το 2014 και Solaris Chronicles για το LUMA Arles. Είναι επίσης δραματουργός μιας σειράς εκθέσεων του πρωτοποριακού καλλιτέχνη Philippe Parreno. Την περίοδο 2009-2015 ήταν παραγωγός στις εκθέσεις του Tino Sehgal, που έλαβαν μέρος στα μουσεία Solomon R. Guggenheim (2010), Tate Modern (2012), 55η Μπιενάλε Βενετίας (Χρυσός Λέοντας καλύτερος καλλιτέχνης, 2013). Το 2014 πραγματοποίησε την παρουσίαση του έργου του Sehgal This progress στη Ρωμαϊκή Αγορά της Αθήνας. Έχει συνεργαστεί με τον Hans Ulrich Obrist για το βιβλίο Ways of Curating (2014). Κείμενα του έχουν δημοσιευθεί στα έντυπα: Jan Mot Newspaper, Kaleidoscope, modern matter, n+1, NERO, The New Yorker, The New York Times, Spike και Tennis magazine. Το βιβλίο του Mondialité: Or the Archipelagos of Édouard Glissant δημοσιεύθηκε από τις εκδόσεις Skira το 2018. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Οι εκδηλώσεις και τα σεμινάρια «Ιστορίες Εκθέσεων από τον 17ο αιώνα μέχρι σήμερα» τελούν υπό την αιγίδα της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Ύδρας σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο ΥΔΡΑ 21. Το ΥΔΡΑ 21 είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2016 από μια ομάδα Υδραίων και φίλων της Ύδρας (από την Ελλάδα και το εξωτερικό) που θέλουν κινητοποιήσουν όλους όσους αγαπούν και ενδιαφέρονται για την Ύδρα, να συνδράμουν σε μια κοινή προσπάθεια για την ανάδειξη και ανάπτυξη του νησιού www.hydra21.gr |
|